1403-04-04 07:50
217
0
90459
استاندار گلستان:

دولت «شهید رئیسی» نماد تمام عیار خدمت به مردم بود

استاندار گلستان گفت: دولت «شهید رئیسی» نماد تمام عیار خدمت به مردم بود، ایشان فردی کارآمد و با کفایت در هر پست و جایگاهی بودند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ علی‌محمد زنگانه صبح امروز در همایش روشنگری و مشارکت حداکثری که با حضور علمای اهل سنت استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم و باید از فرصت‌ها برای ارائه خدمات بهره‌ ببریم.

استاندار گلستان ادامه داد: بزرگترین نعمتی که خدای متعال به ما عطا کرد نعمت ولایت است، حادثه اسفناک و جبرا‌ ناپذیری برای بالگرد رئیس جمهور در روزهای گذشته پیش آمد ولی ما شاهد بودیم که به برکت ولایت کوچکترین خللی در مسیر خدمت و اداره کشور رخ نداده است.

زنگانه افزود: یک فقیه شجاع جامع‌الشرایط و حافظ دین و مطیع امر خداوند در راس امور قرار دارد و رهبر جامعه اسلامی است.

وی گفت: شهید رئیسی برای جامعه اسلامی ما الگو بود و یک انسانی که به معنای واقعی خدمتگزار بود و می‌توانیم بگوییم مثل شهید رجایی مردمی بود و مثل شهید بهشتی یک شخصیت حوزوی و فقیه بود.

استاندار گلستان به کارنامه درخشان خدمتگزاری شهید جمهور اشاره کرد و افزود: هر جایی که شهید رئیسی حضور داشتند خدمات شگرف خالصانه و مخلصانه داشتند.

زنگانه افزود: با وجود اینکه شهید رئیسی به جایگاه ریاست جمهوری رسید ولی کوچکترین تغییری در رفتار وی شاهد نبودیم.

وی افزود: شهید رئیسی انسان با کفایت در هر پست و جایگاهی بودند، افتخار خدمت در قوه قضائیه را با این شهید بزرگوار داشتم و با تدوین برنامه تحول قوه قضاییه با جدیت نسبت به اجرای آن اهتمام داشتند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.